Automašīna un latvietis – divi teju vai neatdalāmi lielumi. Savs auto vairs nav tikai simbols neatkarībai mobilitātes jautājumos. 21. gadsimtā tas kļuvis par daļu no sociālā statusa, bieži vien praktiskam pielietojumam paliekot otrajā plānā. Pēdējo 30 gadu laikā individuālo vieglo automobiļu skaits pieaudzis vairāk nekā divas reizes – šī gada sākumā reģistrēto vieglo auto skaits Latvijā sasniedza nepilnus 700 000. Lai gan daudzi dzīvi bez sava personīgā auto vairs nespēj iedomāties, Rīgas infrastruktūra ne tuvu nav piemērota tika apjomīgam transportlīdzekļu skaitam. Ielu šaurība, trūkstošais autostāvvietu jautājumus un apgrūtinātā pārvietošanās Rīgas centrā ir viens no iemesliem, kādēļ tik daudzi izvēlas pamest galvaspilsētas sirdi. Vai koplietošanas automašīnas un sabiedriskais transports nākotnē risinās problēmu un izkonkurēs personīgos auto? Kādas varētu būt satiksmes izmaiņas tuvākajos gados un kā auto jautājums ietekmē lēmumu par nekustamā īpašuma iegādi? Par to podkāsta “Sālsmaize” 39. epizodē ar “Latio” valdes priekšsēdētāju Edgaru Šīnu un darījumu vadītāju Armandu Grīnbergu diskutē satiksmes eksperts, auto entuziasts un pazīstamais raidījuma “Zebra” vadītājs Pauls Timrots.
Sarunas fokuss šoreiz ir mobilitāte un Rīgas nākotnes satiksme sasaistē ar iedzīvotāju dzīvesvietas izvēli, vienlaikus pieskaroties tēmām par pilsētplānošanu, sava īpašuma izvēles faktoriem un ūdensmalām. Neatkarīgi no tā, vai esi vai neesi autovadītāja apliecības īpašnieks vai nē, vai esi iegādājies savu sapņu īpašumu, to meklē vai nogaidi labākus laikus, epizodē atradīsi vērtīgus ekspertu ieteikumus, kas ļaus izvēli veikt apzinātāk.